Splošni pogoji poslovanja
Izkaznica podjetja
Go-Ga d.o.o.
Mala Slevica 58/B
1315 Velike Lašče
Matična številka podjetja: 6290175000
Registrski organ: Okrožno sodišče v Ljubljani
Številka: 2020/31618
Datum vpisa: 24.09.2020
Podjetje je zavezanec za DDV - ID številka za DDV: SI46241191
1. Splošno
Splošni
pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva
potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in
mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino
NalakirajNohte.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje
Go-Ga d.o.o., Mala Slevica 58/B, 1315 Velike Lašče, ponudnik
storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je
enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi
uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in
povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da
je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec
postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik
postane kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine,
pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med
Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2.
Dostopnost informacij
Trgovec
se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in
sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro
in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon
ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz.
storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami
in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev
iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve
storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne
trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno
odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem,
če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter
podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
3. Načini plačila
Trgovec
uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:- z gotovino
ob prevzemu (z
odkupnino) – preko dostavnega podjetja GLS Slovenija, Pošte
Slovenije ali druge dostavne službe (spletni ceni izdelka se
prišteje strošek poštnine in pakiranja, odkupnine oz. plačila in nakazila
ponudniku blaga, ki znaša 3,90 € (2,70 € + 1,20 €)
- s kreditno
kartico (Visa, Mastercard) preko varnega plačilnega sistema PayWiser:.
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayWiser, kjer opravi plačilo
- v tem primeru se spletni ceni izdelka prišteje strošek poštnine in
pakiranja, ki znaša 2,70 €
- z
vnaprejšnim nakazilom kupnine na
transakcijski račun Trgovca po izdelani ponudbi oz. predračunu – v tem
primeru se spletni ceni izdelka prišteje strošek poštnine in pakiranja, ki
znaša 2,70 €
- s
PayPal-om - v tem primeru se spletni
ceni izdelka prišteje strošek poštnine in pakiranja, ki znaša 2,70 €
4. Cene
Spletna cena velja za
vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca. Registracija v sistem ni
pogoj za nakup v spletni trgovini.
Na spletno ceno so
možni dodatki, glede na izbrani način plačila (glej točko 3.).
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni
trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3).Vse
cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne
podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali
v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu
omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo
šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo
potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo
tako za ponudnika kot za kupca.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene
veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim
naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko
zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v
primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka
oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o
novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje
naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi
naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in
mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in
zadovoljstvo.
5.
Postopek nakupa
5.1.
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V
postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:- prijava
v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega
gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun
(glej tudi točko 1.);
- iskanje
posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- dodajanje
izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev
količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled
cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
če se ta obračuna;
- izbor
načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
- izbor
načina plačila (glej tudi točko 4.);
- pregled
naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški
dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev
in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in
6.4.).
5.2. Tehnološka
sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred
oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika
omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:- vidi in
pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in
pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine
posameznega izdelka;
- spreminja
izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako
spremenjene količine;
- odstranjuje
izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava
pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in
njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo
naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika
omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:- spreminja
izbrani način dostave izdelka;
- spreminja
izbrani način plačila ter
- pregleduje
in potrjuje posamezne spremembe.
5.3.
Naročilo sprejeto
Po
oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme
obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima
uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti
preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine
naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca
vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
5.4.
Naročilo potrjeno
Če
uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov
in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje
podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira
uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi
naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem
roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom
(kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
5.5.
Blago odpremljeno
Trgovec
v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski
pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka
Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga
seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
6. Kupoprodajna pogodba
Trgovec
uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z
razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo
kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki
nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je
uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
7. Pravica
do odstopa od nakupa, vračilo blaga/izdelkov
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju
sporoči (na kontaktni e-naslov nalakirajnohte@gmail.com
, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od
pogodbe je strošek vračila blaga, stroške pakiranja in dostave ponudnika. Blago
je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o
odstopu od pogodbe (nakupa). Postopek odstopa se izvede s pomočjo
aplikacije VRAČILA, s katero kupec pridobi številko za vračilo nato pa izpolne
obrazec za vračilo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Stroški dostave in
vrnitve izdelka nosi kupec, ki je od pogodbe odstopil.
Pravilnik
o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na
daljavo ali zunaj poslovnih prostorov in obrazce dobite TUKAJ.
Prejeto
blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini,
razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina
zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo
vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vračila izdelka. Vračila vplačil
vršimo z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik.
Vrnitev
prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o
odstopu od pogodbe.
8. Odgovornost
Trgovca za stvarne napake
Postopek uveljavljanja stvarne napake:
37 čl. Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljnjem
besedilu ZVPot)
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v
skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
·
če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
·
če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
·
ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
·
če stvar nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
·
predpisane;
·
če je prodajalec
izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali
model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na
običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o
značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z
oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo
določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen ZVPot:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz
naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od
dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje
opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu
sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v
prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s
katerim je sklenil pogodbo.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in
potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu,
ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v
času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.b člen ZVPot
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na
blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in
potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu,
ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v
času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o
napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z
novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da
od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi
izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s
potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
9. Garancija
Za blago, za katero je izdana garancija, mora
prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list
dajalca garancije. Garancijski list mora vsebovati naslednje podatke:
·
firmo in sedež
dajalca garancije;
·
firmo in sedež
prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
·
datum izročitve
blaga;
·
podatke, ki
identificirajo blago;
·
izjavo dajalca
garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku,
ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
·
ozemeljsko območje
veljavnosti garancije;
·
trajanje
garancijskega roka;
·
za blago, za katero
je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem
dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in
priklopne aparate;
·
opozorilo, da
garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti
prodajalca za napake na blagu.
Artikli
iz kategorij »UV/LED/CCFL lučke, Brusilniki, Sesalci prahu, Namizne luči,
Sterilizatorji« imajo garancijo.. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil
in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o
garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini.
Če
v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri
proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec
uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov
pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne
prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim
izdelkom v brezhibnem stanju.
10. Dostava
Izdelki, ki so na zalogi, bodo
poslani v dostavo v roku 48 ur, šteto od dneva dokončne potrditve vašega
naročila. Dostavo izdelkov izvrši dostavno Pošta Slovenije predvidoma že
naslednji delovni dan. Vkolikor izdelka trenutno ni na zalogi je to navedeno pri opisu izdelka. Čas dostave izdelkov v tem primeru znaša 4-7 delovnih dni.
Z namenom da se lahko stranka pripravi na uspešen prevzem paketa bo
stranka prejela sporočilo na elektronski naslov (ko bo pošiljka poslana
v dostavo), SMS sporočilo na dan dostave in telefonski klic pred dostavo s
strani GLS kurirja. V SMS in telefonskem klicu bo stranka obveščena tudi o
višini odkupnine (v primeru odkupnine).
Če naročenih izdelkov
ne bomo mogli dostaviti v dogovorjenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čemer
bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. V
primeru dostave z odkupnino preko dostavnega podjetja Pošta Slovenije ali druge
dostavne službe kupnino poravnate (z gotovino ali plačilnimi karticami)
pri dostavni službi, ko prevzamete naročeni izdelek.
Dostava izdelkov v
druge države članice EU je možna po predhodnem dogovoru in izračunu cene
dostave.
Cena dostave je
izpisana na koncu naročila in je podrobneje opredeljena glede na način plačila
(glej točko 3).
11.
Varnost
Trgovec uporablja
ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja
128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
12.
Varstvo otrok
Za varnost je
odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito
svojega računalnika.
Trgovec v spletni
trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok,
ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec
v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so
škodljive za otroke.
Trgovec brez
izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih
podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od
otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija,
namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala
zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
13. Politika zasebnosti
Del
teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je
dostopna tukaj.
14. Odgovornost
Trgovec
se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov,
ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti
izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe
pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem
primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil
odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 6.).
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne
odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube
pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka
kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti
postopek reklamacije pri GLS Slovenija oz. Pošti Slovenije. V primeru
poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v
enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter
izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj z GLS Slovenija oz. Pošto
Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
15.
Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec
spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima
vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s
katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po
elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na
tel. št.: 051 311 766. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski
poštni naslov nalakirajnohte@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil
uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o
poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne
spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za
reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno
pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec)
kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost
elektronskih sporočil na sodišču.
Potrošnik
(kupec) lahko svojo pritožbo pošlje odobrenemu organu za reševanje sporov TUKAJ.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom
(kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri
čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala
na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi
pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika,
Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in
Zakona o varstvu potrošnikov.
16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec
lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin,
varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne
trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja
in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil
uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne
strani www.nalakirajnohte.si. Vsakokratne
spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se
uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev.
Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi
uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v
veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev
poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi
in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo,
sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik
spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic
registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči
preklic.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Trgovca, v Velikih Laščah dne
25.09.2020.